E-shop


Úvod » Elektrokola » Apache Payat Comp 1 2019


        

Apache Payat Comp 1 2019

skladem

 

novinka

cena bez DPH: 53 711 Kč

cena s DPH(21 %): 64 990 Kč


do košíku:
  ks  

Cofidis splátky

Splátková kalkulačka Essox
Číslo produktu: VS0856
Výrobce: apache

Zbrusu nový česko-japonský stroj s 29" a 27,5" koly

Novinka v nabídce Apache Bicycles je trailový model Payat Comp, který využívá nového česko-japonského motoru Comp Drive C18. Ten je při hmotnosti 2,9 kg o kilogram lehčí, než motory konkurenčních značek. Motor využívá patentované technologie gearsensor.com, která umožňuje plynulé a komfortní řazení a zároveň prodlužuje životnost řadících systémů. Baterie Apache není do rámu integrovaná, což přináší další hmotnostní úsporu, a tak Payat osloví jezdce, kteří u elektrokol hledají právě co nejnižší hmotnost. Tím největším tahákem kol Payat Comp jistě bude kombinace 29" kola vepředu, pluskového 27,5" kola vzadu a teleskopické sedlovky. Spolu s trailovou geometrií toto osazení dodává kolu na špičkové obratnosti, která jde ruku v ruce s vynikajícím výkonem motoru Comp. Ovladač s tlačítky pod řídítky zvyšuje komfort ovládání kola a nabízí možnost propojení s mobilní aplikací. Kromě záznamu trasy a jízdních dat je možné sledovat a vyhodnocovat i srdeční tep v závislosti na profilu terénu a výkonu motoru.

 Klíčové vlastnosti:

  • česko-japonský středový elektromotor Comp Drives C18 s maximálním točivým momentem až 80 Nm
  • lithium-iontová rámová baterie LG 36 V / 16 Ah (576 Wh) 
  • kompaktní LCD displej Comp RM-1 umístěný na levé straně řídítek
  • vzduchová vidlice SR Suntour Raidon34 LO-R se 130 mm zdvihem a 15 mm osou
  • sada Shimano XT / SLX s 11 převody a kazetou s rozsahem 11-46 z
  • hydraulické kotoučové brzdy Shimano Deore M6000 s kotouči 180 mm
  • zapletená kola rozměru 29" a 27,5"+ s 27 mm širokými ráfky
  • teleskopická sedlovka se zdvihem 125 mm
  • ergonomické gripy a sedlo značky Ergon

SPECIFIKACE

Modelová řada
2019
Velikost kol
29" a 27,5"+
Velikost rámu
18"/ 20"
Převody
1 x 11
Hmotnost
17,5 kg bez baterie
Systém
Compdrive
Motor
Comp C18
Baterie
LG 36 V / 16 Ah (576 Wh) Li-Ion
Dojezd
až 160 km
Řídící jednotka
Compdrive (integrovaná)
Displej
Comp RM-1
Rám
Alloy 6061
Vidlice
SR Suntour Raidon34 LO-R, 130 mm zdvih, 15x110 mm osa (vzduchová se zamykáním z korunky)
Kliky
Spec (38 zubů NW, 175 mm)
Středová osa
-
Řazení
Shimano SLX M7000 I-spec
Přehazovačka
Shimano XT M8000GS
Přesmykač
-
Kazeta
Shimano SLX CS-M7000 (11 - 46 zubů)
Řetěz
KMC X11e
Brzdy
Shimano Deore M6000 (kotouče 180 mm)
Náboj přední
Formula DHT148S Boost
Náboj zadní
Formula DC711 Boost
Ráfky
Remerx RX2027 27 mm šířka
Pláště
Schwalbe Nobby Nic (29 x 2,35" a 27,5 x 2,7")
Pedály
Alloy
Gripy
Ergon GA20
Řidítka
Spec Soil 740 x 31,8 mm
Představec
Spec Soil 50 mm
Hlavové složení
Spec (semiintegrované, průmyslová ložiska)
Sedlovka
Teleskopická Spec Soil, zdvih 125 mm (30,9 / 420 mm)
Sedlo
Ergon SMC40
Kryt řetězu
-

ELEKTROMOTOR

Česká firma Compdrives odlehčila to zásadní - motor. A jak každý cyklista potvrdí, každý kilogram je na kole dost znát. Někdo může namítnout, že kilo sem kilo tam u elektrokola nehraje žádnou roli, ale ve chvíli, kdy ho dostane do ruky zručný, technicky nadaný jezdec, každou hmotnostní úsporu ocení. Na testovacím kole motor s maximálním točivým momentem až 80 Nm pohání baterie Apache 16 Ah, takže výdrž je zcela obdobná, jako u jiných motorů s toutéž baterií. Motor Comp C 18 disponuje pěti režimy asistence. Pokud si chce člověk zamakat jako na běžném horském kole, zařadí jedničku, která pouze pomáhá vyrušit efekt vyšší hmotnosti kola. Od druhého stupně elektrokolo znatelně ožívá a pátý nejvyšší mód dopomoci kolu dodává na výrazné dravosti, která si poradí i s velmi prudkými výjezdy.

OVLÁDACÍ DISPLEJ

Motor Comp Drive se vyrábí se dvěma ovladači. Pro technicky založené jezdce, kteří místo sledování krajiny raději sledují data na displeji, je určen větší displej. Ten dokonce zobrazuje zařazený pastorek a sám doporučuje přeřazení za účelem zvýšení výdrže baterie. Jezdcům, kteří se raději kochají krásami přírody je pak určen menší displej, který má ovládání zespodu. Jeho výhodou je to, že tlačítka jsou zboku a níž a proto lépe dostupná. Při změně režimu tak není potřeba zvedat palec nad řídítka a tím opouštět pevné sevření gripu. Místo přesmykače jezdec jednoduše ovládá výkon motoru a jízda je o poznání bezpečnější. Motor Comp je možné propojit s aplikací v chytrém telefonu a nastavit si displej podle potřeby, sledovat trasu a dokonce po připojení hrudního pásu i měřit srdeční tep. Ovládání je zcela intuitivní, na displeji vždy vidíme okamžitou rychlost, zbývající energii i zvolený mód dopomoci a sílu asistence.
 
N2E3N2NmOW