Morbidelli T1002VX
Navržen tak, aby překračoval hranice
V-Twin o objemu 997 cm³ poskytuje výjimečný výkon, který v sobě spojuje sílu a ovladatelnost v jakémkoli terénu.
| Kategorie: | Benzínové motocykly |
|---|---|
| Záruka: | 2 roky |
POPIS



Srdcem modelu T1002VX je motor V-Twin o objemu 997 cm³ s 80 stupni, který dosahuje výkonu 87,2 k při 7500 ot/min a působivého točivého momentu 89 N-m při 5250 ot/min. Tato konfigurace poskytuje plynulý a progresivní výkon, ideální pro náročné terény a jízdy na dlouhé vzdálenosti, a vyniká tak nad běžnými řadovými motory ve svém segmentu.


Bezpečnost je u brzdového systému T1002VX na prvním místě. Je vybaven dvěma předními plovoucími kotouči o průměru 320 mm a zadním kotoučem o průměru 260 mm, které dodává společnost J.Juan, a poskytuje vynikající brzdný výkon. Systém Bosch ABS Pro, navržený pro stabilní brzdění v zatáčkách, navíc zvyšuje bezpečnost při nouzovém zastavení a ve složitém terénu.


Systém Morbidelli Connect umožňuje jezdci zůstat ve spojení se svým motocyklem prostřednictvím pokročilé mobilní aplikace. Díky vestavěnému připojení 4G mají uživatelé přístup k celé řadě informací v reálném čase, včetně přesné polohy motocyklu, statistik výkonu, historie jízd a bezpečnostních upozornění. Kromě toho aplikace Morbidelli Connect nabízí možnost nastavit připomenutí údržby, přijímat oznámení o jakémkoli neoprávněném pohybu motocyklu a sdílet trasy s ostatními uživateli aplikace Morbidelli Connect. Tato funkce rovněž umožňuje sledování v případě ztráty nebo krádeže, čímž poskytuje jezdcům další úroveň bezpečnosti a klidu, a je tak nezbytným nástrojem pro ty, kteří si cení výkonu a ochrany.


Model T1002VX je stvořen pro dobrodružství díky robustní konstrukci, která zahrnuje 20litrovou palivovou nádrž a vyplétaná kola s pneumatikami připravenými na jakýkoli terén. Navíc je vybaven rychloupínacími hliníkovými kufry, které jsou navrženy tak, aby odolaly i těm nejnáročnějším podmínkám a nabízely značnou úložnou kapacitu pro dlouhé cesty.
TECHNICKÉ PARAMETRY
MOTOR
| Typ | SOHC, 2-válcový/4-taktní/8-ventilový motor |
| Objem | 997 cm3 |
| Vrtání a zdvih | ⌀92×75 mm |
| Kompresní poměr | 10.3:1 |
| Zapalování | TCI |
| Startér | Elektrický |
| Maximální rychlost | 198 km/h |
| Mazání | Tlakové mazání |
| Palivový systém | EFI |
| Výkon | 66 kW / 7500 rpm |
| Maximální točivý moment | 89.0 Nm/ 5250 r/min |
| Chladící systém | kapalinou |
PODVOZEK
| Rám | Dvojitá kolébka (Double-cradle) |
| Zadní odpružení | 77,4 mm |
| Přední odpružení | 183,8 mm |
| Typ předního odpružení | Teleskopické vidlice USD, nastavitelné zpětné tlumení, KYB |
| Typ zadního odpružení | Multi-link shock absorber, nastavitelné předpětí, nastavitelné zpětné tlumení, KYB |
| Kolo zadní | Vyplétané 170/60-17 |
| Kolo přední | Vyplétané 120/70-19 |
| Přední brzdy | Dvojité plovoucí kotouče, 4pístkový třmen, J.Juan |
| Zadní brzdy | Kotouč, 1pístkový třmen, J.Juan |
ROZMĚRY
| Suchá hmotnost | 235 kg |
| Palivová nádrž | 20 l |
| Světlá výška | 190 mm |
| Celková délka | 2313 mm |
| Celková šířka | 931 mm |
| Celková výška | 1475 mm |
| Výška sedadla | 820 mm |
| Rozvor | 1581 mm |
| Baterie | 12V14Ah |
| Maximální zatížení |
190 kg |
PŘEVODOVKA
| Převodovka | 6ti stupňová |
| Koncový převod | řetěz |
| Typ spojky | Prokluzová spojka |
BEZPEČNOSTNÍ PRVKY
| Systém kontroly trakce (TCS) | Ano |
| ABS systém | Ano |
| Systém měření tlaku v pneumatikách (TPMS) | Ano |
| ABS Pro, protiblokovací systém v zatáčkách | Ano |
OSVĚTLENÍ
| Výstražná světla | Ano |
| Zadní světla | LED |
| Směrovky | LED |
| Automatická světla | Ano |
| Přední světla | X-Stack LEDS, duální čočky projektoru LED pro optimální viditelnost |
MULTIMÉDIA A FUNKCE
| MCU | Motwi M-link GPS, nainstalovaná globální aktivace |
| Funkce aplikace | Lokalizace v reálném čase, pohybové alarmy, tripy a statistiky, chat s přáteli a další. |
| Možnosti ochrany proti zlodějům | Vibrační a pohybový alarm |
| Typ přístrojové desky | TFT, 7palcový přístrojový panel s denními/nočními režimy obrazovky |
| Vyhřívané rukojeti | Ano |
| Vyhřívané sedlo | Ano |
| Nabíjecí port USB | Ano |
| Ukazatel převodového stupně | Ano |
| Podsvícená spínací tlačítka | Ano |
| Přední plexi | Ano |
OVLÁDACÍ PRVKY
| Konfigurace škrticí klapky | Elektronické ovládání plynu (ETC), Ride by wire |
| Výběr jízdních režimů | 4 přizpůsobitelné jízdní režimy pro různé podmínky: Standardní, Sport, Deštivé dny a Off-Road. |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.




